mandag den 4. august 2008

summerjob highlight

I have a pretty lame summerjob cleaning at the psyc unit close to my house.
Scrubbing toilets cleaning floors and setting out food and cleaning up for the patients.
A braindead just do your job kind of work, for the money.

Well there is actually a favorite thing to do that I wish I could do more than once a day.
I carry a huge trash bag on my cleaning trolley and then I empty it after the day I have to write with a red marker on the bag which unit I was on and close the bag with this twichy thingie where you use another thing to close it really tight.

That´s the highlight of the day writting P601 with the marker and closing the bag. Sometimes I get to do it twice if I take the kitchen garbage:-)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

stakkels dig. jeg kender godt følelsen af at man bare skal have noget at glæde sig til for at komme igennem det. uanset hvor lame det er. der er en sang jeg tænker på i forbindelse med det. "Det minder ming om en 12 timers vagt. på det værste arbejde jeg har haft." af Mikael Simpson. Er det så det kedeligste job du nogensinde har haft? Jeg tror det kedeligste job jeg nogensinde har haft var at pakke julegaver ind i magasin. Men det var derigennem jeg traf det bekendskab der fik mig i forbindelse med den familie jeg var au pair for i Portland. Og det var her i Portland jeg mødte nogle af de mest værdifulde mennesker jeg har mødt i mit liv. Nogle gange kan det kedeligste job være springbræt til noget langt sjovere i fremtiden. ;-)